sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Florin Salam - Am barbatul cu noroc



Am barbatul cu noroc si-l iubesc cu mare foc tine-mi
Doamne zilele sa-i fac toate poftele.
hai sa vad daca va tine sa tineti pasul cu mine
hai sa vad daca puteti cu nasul sa va puneti.
n-ai tupeu
stai acasa ai putere iesi in fata si arata
dute dute dute dute dute.
una doua trei si...
cine-i norocos ca mine vreau sa vina langa mine si sa vada lumea toata ca duc viata adevarata... aman aman
aman amane...


Aman aman aman... lei lala lei lala... am barbatul cu noroc si-l iubesc cu mare foc tine-mi Doamne
zilele sa-i fac toate poftele... hai lili hai lili... hai sa vad daca va tine sa tineti pasul cu
mine hai sa vad daca puteti cu asta sa va puneti... n-ai tupeu stai acasa ai putere iesi in fata si
arata dute dute dute dute dute... una doua trei si... cine-i norocos ca mine vreau sa vina langa
mine si sa vada lumea toata ca duc viata adevarata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate