duminică, 4 decembrie 2011

Pui cu sos de smantana



V-am cam neglijat in ultima saptamana, stiu, am fost o bloggerita rea :) Dar am reusit in sfarsit sa ne implinim una dintre cele mai mari dorinte ale noastre, respectiv sa ne luam un locusor numai al nostru si am fost foarte prinsi cu amenajarile, in special cu cele ale bucatariei. Sper sa ma iertati si sa ma credeti pe cuvant cand va spun ca de acum va bombardez cu retete!V-am tot promis ca o sa va povestesc despre seara de gateli de la Petit si nu am avut timp. Ei bine, daca ar fi sa aleg...articol complet

2 comentarii:

  1. ce legatura e intre acest blog si cel al lui Teo de la teo's Kitchen? ca eu sunt deja confuza...

    RăspundețiȘtergere
  2. Aici se pun fragmente din retetele de pe toate blogurile.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate