marți, 20 decembrie 2011

SALATA DE NAUT CU ARDEI (CHICKPEA&PEPPERS SALAD)


o salata cu rezonante de toamna ,plina de culoare si consistenta,pe care o puteti servi simpla sau poate insoti o bucata de carne de pui sau de peste .la noi a fost un real succes intr-o zi in care nu stiam ce sa mai nascocesc pentru masa de prinz.amintindu-mi de combinatia delicioasa de naut cu ardei copt ,mi-am zis ca nici cu ardei crud nu poate fi mai prejos si-asa am trecut la executia ei.ingrediente pentru 3 persoane:300 grame de naut,fiert,scurs de zeama,un buchetel mic de patrunjel,2-3...articol complet

Un comentariu:

  1. buna!as fi apreciat foarte mult sa-mi ceri acordul pentru publicarea retetelor.ai gasit modalitatea de a sustrage elegant,fara a pune fatis link-ul si l-ai ascuns sub "articol complet"care duce intr-adevar la blogul meu.acum,ce ai zice ca toti cei furati sa raportam la google treaba asta?ca-i va sare in ochi sigur nr. mare de postari lunare...

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate