sâmbătă, 17 decembrie 2011

Mozzarella facuta in casa (Homemade mozzarella)


Scroll down for English recipeCe simplu a fost! Tot ce ai nevoie este lapte proaspat (nepasteurizat) si putin cheag. Si gata mozzarella.Eu am facut branza din 4 l de lapte si 3 linguri de cheag. Cheagul l-am cumparat sub forma de praf, de la o farmacie veterinara. L-am dizolvat in 300 ml de apa.  Laptele se incalzeste la 37- 38 grade C, nu mai mult. Daca e abia muls, nu se mai incalzeste. Se pune cheagul si se amesteca bine. Se lasa 1-2 ore, pana se incheaga bine. Se...articol complet

Un comentariu:

  1. Intrucat nu ati primit acordul meu de a-mi distribui retetele, va rog sa eliminati aceasta postare si orice alta postare legata de blogul meu. Daca nu veti face asta, ma vad nevoita sa va raportez la Google.
    Buna seara.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate