luni, 19 decembrie 2011

Supa de rosii - o varianta proprie



Stiu ca este tot o supa de rosii, dar nu m-am putut abtine sa nu va dau si eu o varianta. Gusturile difera, nu numai de la persoana la persoana, ci si in fuctie de moment sau dispozitie. Eu am cateva variante diferite de supa de rosii, dar aceasta si cea din rosii galbene coapte pe gratar imi plac cel mai mult. In asteptarea unor zile mai putin toride, v-o arat pe aceasta.Aceasta reteta este pentru ziua de Carbohidrati (pranz) de la Dieta Rina - Dieta de 90 de zile. Aveti nevoie de:1,5 kg...articol complet

Un comentariu:

  1. Nu te supara, poate m-am ramolit eu, dar cand anume mi-ai cerut acordul publicarii retetelor? O sa ti se para ciudat, dar desi trimite linkul la blog si reteta mea, as fi vrut sa stiu!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate