duminică, 18 decembrie 2011

Mesaje Dor - Sms de dor

Sunt o adiere de vant salbatica... Eu sunt lumina calda a diminetii ce-ti gadila genele lungi pentru a-ti deschide ochii sa vezi splendoarea ce te inconjoara. Eu sunt o raza de soare calda si firava ce-ti mangaie obrajii fini; eu sunt roua de pe firele de iarba ce-ti saruta gleznele; eu sunt un cant al pasarilor ce te incanta cu ciripitul lor vioi; eu sunt o adiere de vant salbatic ce-ti rasfira firele de par. Eu sunt o floare mica si tacuta ce iti implora mangaierea, sunt un gand raslet ce te face sa tresari cand esti singur, iar tu esti sprijinul meu in lumea cea reala cufundata in visare.

Daca intr-o zi Dumnezeu mi-ar cere sa aleg intre tine si viata mea eu as alege viata si stiu ca te-ai supara, dar fara sa stii ca de fapt TU esti viata mea. Te ador, raza mea de soare.

Iarta-ma viata ca te-am invinuit mereu ptr tot raul din sufletul meu,iarta-ma inima ca n-am ascultat de vocea ta...iarta-ma iubire ca nu am stiut unde sa te caut!

Fluturas frumos ,
Lasa-te mai jos
Pe acesta floare
Ca dorul ma doare.

Mi-e dor de tine..mi-e dor de ochii tai limpezi ca apa..mi-e dor de buzele tale dulci ca mierea..mi-e dor de vorbele tale..mi-e dor sa-ti simt respiratia..mi-e dor de mangaierile tale..mi-e dor de imbratisarile tale.Te vreau langa mine!

Privesc catre cer si rog o stea sa te sarute in locul meu, luna sa-ti vegheze somnul iar ingerii sa-ti indulceasca visele... inchide ochii si voi fi langa tine. Te iubesc.

Acolo unde nu exista fericire, acolo unde staruieste intunericul si viata trece fara alinare, acolo sunt eu, inecandu-ma in lacrimi de dor ... pentru TINE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate