duminică, 18 decembrie 2011

Mesaje Multumesc

SMS-uri cu Iti multumesc pentru trimitere celor dragi.

Multumesc pentru faptul ca astazi nu m-ati uitat, pentru gestul de a imi aminti ca imi sunteti aproape si pentru faptul ca mi-ati smuls un zambet si am inteles ca am prieteni.

Iti multumesc mult ca te-ai gandit la mine si mi-ai fost aproape in aceasta zi .Fie ca norocul si fericirea sa-ti fie tovarasi de drum mereu , sa fi sanatoasa si sa ai parte de impliniri pe toate planurile!

Iti multumesc pentru ce esti, Iti multumesc pentru ca esti, Iti multumesc ca reusesti, Sa ma iubesti, asa cum sunt. Te rog sa nu dispari in fum, Sa nu ma lasi singur pe drum, Sa vii cu mine brat la brat, Sa ne iubim mai infocat ! In palma un fluture de ai fi, Te-as alinta si zi de zi, Ti-as repeta neincetat, Iubirea...suflet destinat !!! Iti multumesc Pitic frumos !

Mi-ai fost prieten si iubit. Ai fost langa mine in cele mai grele momente. Mi-ai oferit sprijinul tau si m-ai ajutat sa depasesc toate greutatile. Iti multumesc.

O data de vei sta pe ganduri, sa te intrebi de ce traiesti, un glas soptind iti va raspunde, sa lupti, sa speri si sa iubesti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate