duminică, 18 decembrie 2011

Mesaje Valentine's Day, SMS-uri Dragobete, Urari de iubire

Cele mai noi mesaje

Happy Ziua Indragostitilor dragostea mea. Mi-e dor de tine de zi cu zi si nu se poate astepta pana cand suntem impreuna. Mi-e dor de sentimentul de a fi in conditii de siguranta si securitate in bratele tale. Sweet sarutari pana cand suntem din nou impreuna.

A iubi pe cineva e totul! Dragostea te face sa treci peste orice obstacol ce ti se pune in cale. Cand IUBESTI inseamna ca traesti!

De ma saruti odata / Iti scriu o poezie / Si-am sa te strang in brate / Lumea sa ne stie / Caci ti-ai cautat iubirea / Si-acum o simti aproape / Eu am sa-ti fac cu ochiul / Tu sa-mi raspunzi din pleoape / Iar daca ti se pare / Ca totul i-e confuz / Sa-mi plangi atunci in brate / Cu lacrimi sa ma uzi / Iar de vor zice altii / Ca faci ceva gresit / As vrea sa stii iubito / Ca sunt indragostit !/

Tu esti visul meu..unicul meu vis..as vrea sa te atrag in viltoarea pasiunii, sa te string asa de tare incit TU si EU sa devenim un singur suflet. Te iubesc.

Tu esti tot ce am pe lume, mai scump, mai drag si mai de pret tu si numai tu poti fi TOTUL pentru mine, Amore mio!

Acum ca Ziua Indragostitilor se apropie si parca atmosfera se schimba, devine mai plina de iubire si de intelegere, stau sa ma gandesc la zilele de Sfantul Valentin petrecute impreuna cu tine. Poate nu am avut mereu inspiratie sa-ti iau cadoul pe care il voiai, dar anul acesta l-am gasit. Sper sa-ti placa si sa-ti fie drag, pentru ca in el am inchis o parte din inima mea, o marturie a dragostei imense pe care ti-o port si care pare sa se intregeasca in fiecare zi. In el se afla lucrurile pe care as vrea sa ti le spun in fiecare zi si parca nu reusesc. Vreau sa stii ca te iubesc si ca esti o inspiratie pentru mine: ma inspiri sa fiu o persoana mai buna in fiecare zi.
De Sfantul Valentin vreau sa iti spun ca iubesc motivele pe care mi le dai in fiecare zi pentru a te iubi: zambetul tau, ochii tai, bunatatea ta, atentiile pe ca mi le faci si modul in care imi inseninezi viata.

Ti-am auzit numele si nimic nu m-a putut opri sa te intalnesc, mi-ai vorbit si am inteles ca nimic nu e intamplator. Ai simtit ca te caut si ai aprut odata cu Sf. Valentin, sa-mi darami o lume pentru a-mi construi alta, asa cum am visat.

Ca o dovada a dragostei noastre, Ziua Indragostitilor va fi cea mai frumoasa zi de cand suntem impreuna, va fi o floare pentru iubirea noastra pura.

Iubire fara sarut
E un lucru neplacut
E ca cerul fara luna
E un clopot ce nu suna!
6285
Intr-un cos cu viorele
Canta doua pasarele
Una canta TE IUBESC
Alta canta si mai bine
TE IUBESC NUMAI PE TINE.

I-am cerut lui Dumnezeu o floare - si mi-a dat o gradina,
I-am cerut lui Dumnezeu un pahar cu apa - si mi-a dat un ocean,
I-am cerut lui Dumnezeu un inger - si mi te-a dat pe tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate