duminică, 18 decembrie 2011

SMS Delcaratie - Mesaje Declaratii

Simplitatea fara dragoste,
Iti pierde valoarea...
Vorbele fara dragoste,
Te face introvertit...
Legea fara dragoste,
Te supune...
Crucea fara dragoste,
Reprezinta tortura...
VIATA FARA DRAGOSTE,
ISI PIERDE SENSUL...

Sufletul imi plinge de durere.Inima-mi suspina in tacere. te iubesc.

Daca Dumnezeu ar vrea sa ma rasplateasca pentru toate faptele bune pe care le-am facut cu un ingeras , l-as refuza politicos spunan-dui ca am un ingeras...Tu esti ingerasul meu! TE IUBESC!

Iubire-i un ocean pe care multi ar vrea sa-l treaca dar pana acolo drumu-i lung si toti se ineaca.

Daca tu pleci totul se duce, se duc iluziile mele si cu ele rostul meu. Daca tu pleci viata mea este cea care se va duce. Daca tu pleci sufletul meu se va duce ca si soarele cand vine noaptea!

Tu reprezinti fumosul, blandetea si gingasia din viata mea. Fara tine viata mea ar fi cenusie dar cu tine.. e vie, dulce si colorata.

Spune-mi unde esti, sa stiu unde sa caut! Spune-mi ce visezi, sa stiu ce sa iti dau! Spune-mi pe cine doresti, sa stiu cine trebuie sa fiu! Spune-mi ca ma iubesti!

Daca un sarut ar fi o picatura de ploaie, ti-as trimite dusuri, daca o imbratisare ar fi o secunda, ti-as trimite ore, daca un zambet ar fi apa ti-as trimite marea, daca iubirea ar fi un om.. as indrazni sa iti spun ca te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate